Helpdesk ITLAB

Jak działa Helpdesk ITLAB

Każdego dnia na Twoim komputerze coś może pójść nie tak – drukarka nie wydrukuje, komputer będzie zbyt wolny lub skrzynka e-mail nie wyśle poczty. Każdy taki problem zwykle wymaga przyjazdu serwisanta, co jest czasochłonne i kosztowne. 

Pomoc zdalna nie wymaga dojazdu serwisanta, dzięki czemu Twój problem można rozwiązać szybciej i zarazem taniej. Używając specjalnego oprogramowania łączymy się z Twoim komputerem i w Twojej obecności pracujemy na Twoim Pulpicie Windows, usuwając problem. Autoryzujesz każde zdalne połączenie konsultanta, a podczas połączenia cały czas widzisz i kontrolujesz przebieg prac.

Zdarzają się jednak takie awarie, które wymagają przyjazdu serwisanta. Na taką sytuację przygotowaliśmy rozwiązanie, dzięki któremu nie odczujesz skutków poważnych awarii. Gdy Twojego komputera nie można naprawić zdalnie, serwisant przyjedzie do Ciebie lub otrzymujesz od nas sprzęt zastępczy - dowiedz się więcej o Serwisdesk ITLAB.

Najważniejsze, żeby Twój biznes działał.

 

Kiedy będziesz potrzebował HELPDESKU ITlab?

  • Nie potrafisz dostać się do systemu, programu, nie pamiętasz hasła
  • Nie możesz odebrać lub wysłać poczty e-mail
  • Zamiast stron internetowych otwierają się reklamy
  • Twój komputer działa wolno, zawiesza się
  • Chcesz zainstalować program
  • Potrzebujesz rozwiązać problemy z drukowaniem, skanowaniem lub innymi urządzeniami
  • Potrzebujesz konfiguracji programów, poczty lub parametrów systemu Windows

PARAMETRY usługi:

  • "Zdalny Pulpit", dzięki któremu problemy rozwiązujemy wraz z użytkownikiem bez konieczności dojazdu
  • Obsługa zdalna komputerów i laptopów firmowych w zakresie instalacji, konfiguracji i serwisu oprogramowania użytkownika
design:grafiqa.pl Script logo
Kontakt
Do góry