Serwisdesk ITLAB

Niektóre awarie wymagają obecności serwisanta na miejscu, gdy zdalna pomoc jest niemożliwa. Dzieje się tak np., gdy Twój komputer nie może się połączyć z Internetem, lub nastąpiło jego poważne uszkodzenie, wymagające wymiany uszkodzonego podzespołu.

Serwisdesk ITLAB zapewnia bezzwłoczną reakcję i przyjazd serwisanta w celu usunięcia awarii. Jeśli okaże się, że naprawa potrwa zbyt długo aby wykonać ją na miejscu, otrzymasz od nas sprzęt zastępczy. Dzięki temu możesz pracować nawet wtedy, gdy Twój komputer jest w naprawie.

Kiedy będziesz potrzebował usługi Serwisdesk ITlab?

  • Gdy Twój komputer odmówi posłuszeństwa i zdalna pomoc jest nieskuteczna, gdyż:
    • Komputer się nie włącza
    • Nie działa dostęp do Internetu
    • Konieczna jest reinstalacja systemu Windows
    • Wystąpiło inne uszkodzenia sprzętu które wymaga wymiany uszkodzonej części
  • Gdy potrzebujesz zapewnić ciągłość pracy mimo wystąpienia awarii komputera i oczekujesz szybkiej naprawy lub sprzętu zastępczego

PARAMETRY usługi:

  • Serwis komputerów i laptopów firmowych
  • Przyjazd serwisanta w ciągu 1 dnia roboczego
    • Opcjonalnie wizyta kuriera który zabierze komputer do naprawy i dostarczy na miejsce po zakończeniu naprawy
  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy
design:grafiqa.pl Script logo
Kontakt
Do góry